پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:57 - 1395/07/09

پرسپولیس و یک حکایت عجیب/ از ساسان تا اشکان!

طی یکی، دو سال گذشته همیشه شایعاتی در مورد مذاکره باشگاه پرسپولیس با اشکان دژاگه برای حضور این بازیکن در جمع سرخپوشان به گوش می‌رسیده است.

کارگرآنلاین: طی یکی، دو سال گذشته همیشه شایعاتی در مورد مذاکره باشگاه پرسپولیس با اشکان دژاگه برای حضور این بازیکن در جمع سرخپوشان به گوش می‌رسیده است. با این وجود به تازگی این شایعات بسیار پررنگ‌تر شده است. از سویی بین اشکان و سطح اول فوتبال اروپا جدایی افتاده و از سوی دیگر این بازیکن اخیرا با باشگاه العربی قطر دچار مشکلاتی شده است. به این ترتیب این بار بحث پرسپولیسی شدن دژاگه از هر زمان دیگری داغ‌تر شده است. اصلا کاری به این نداریم که خبر جذب اشکان تا چه حد صحت دارد و آیا اصلا در این زمینه تلاش جدی صورت گرفته یا نه؛ در حال حاضر سوال مهم‌تر این است که اساسا تیمی مثل پرسپولیس دژاگه را می‌خواهد چه کار و قرار است او را در کدام منطقه به بازی بگیرد؟

ترافیک سنگین، خیلی سنگین

در حال حاضر پرسپولیس برانکو به تهاجمی‌ترین شکل ممکن آرایش می‌شود. این تیم تنها با یک هافبک دفاعی به میدان می‌رود و 5بازیکن با ویژگی‌های تهاجمی در آن توپ می‌زنند. با این وجود باز هم برخی از بازیکنان هجومی برانکو یا از ترکیب بیرون می‌مانند و یا ناچار هستند در پست غیرتخصصی به میدان بروند. در حال حاضر محسن مسلمان پشت مهاجم‌ها توپ می‌زند، فرشاد احمدزاده و عالیشاه دو بال قرمزها هستند و طارمی و وحید امیری هم در خط حمله مورد استفاده قرار می‌گیرند که به این ترتیب علی علیپور قبراق و آینده‌دار معمولا ناچار است کار را از روی نیمکت شروع کند. خب اشکان دقیقا قرار است به کجای این تیم اضافه شود؟ تازه یادمان باشد با توجه به حضور ماهینی در خط دفاعی، رامین رضاییان هم به راحتی می‌تواند به این ترافیک اضافه شود. همچنین برانکو بازیکنان ذخیره‌ای هم برای این قسمت‌ها دارد که از بین آنها صادق محرمی و علوان‌زاده در بازی با سپاهان در لیست 18نفره قرار گرفتند و دقایقی هم به میدان رفتند. یادمان باشد دژاگه بازیکنی نیست که برای نیمکت‌نشینی و پیدا کردن یک فرصت به تیمی مثل پرسپولیس منتقل شود. حتی یکی مثل ساسان انصاری که با این ویژگی‌ها به جمع سرخپوشان اضافه شده بود هم این شرایط را تاب نیاورد و در همان گام‌های نخستین جدا شد. پس شاید بهتر باشد داستان حضور کاپیتان دوم تیم ملی در پرسپولیس را تنها یک سرگرمی ژورنالیستی به شمار بیاوریم و به سادگی از کنارش عبور کنیم!

منبع: بانک ورزش

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین